Close
Wybierz język
Białystok Białystok
Czechy
Praga Brno
Ukraina
Kijów
Łotwa
Ryga
Białoruś
Mińsk
Słowacja
Bratysława
Stany Zjednoczone
Nowy Jork
Sprzątanie w prezencie Sprzątanie w prezencie
Sprzątanie w prezencie Sprzątanie w prezencie
Czechy
Ukraina
Łotwa
Białoruś
Słowacja
Stany Zjednoczone

Co trzeba wiedzieć przed rozpoczęciem sprzątania

Czas sprzątania

Mamy stałe ceny. Wyliczamy je na podstawie wybranych usług i czasu spędzonego na ich wykonaniu. Właściwie mamy stałe ceny konkretnych usług, ich zestawy i za czas pracy naszych pracowników. Na przykład czyszczenie piekarnika zawsze kosztuje 40 zł – nawet jeżeli trzeba spędzić nad tym półtorej godziny. Jednak stawka za sprzątanie jednopokojowego mieszkania wyliczana jest na podstawie trzech-czterech godzin pracy. Jeżeli konieczne będzie pięć godzin, możemy poprosić o dodatkową opłatę – zawczasu uprzedzając i uzgadniając to z Tobą.

Przy zamówieniu przez stronę internetową z prawej strony wyświetla się przybliżony czas sprzątania, przez telefon informują o nim nasi menadżerowie. Jeżeli będziemy potrzebować dodatkowych 40 minut cena sprzątania nie zmieni się. Jeśli więcej – otwarcie i od razu poinformujemy o tym, że cena się zmieni. Zazwyczaj dochodzi do tego na samym początku sprzątania. Dodatkowy czas kosztuje od 50 złotych za godzinę. Jeśli opóźnienia są z naszej winy to nie płacisz za nie dodatkowo.

W 99% przypadków cena sprzątania nie zmienia się.

Generalne porządki

Rzadko używamy tego terminu. Każde nasze sprzątanie jest pełnowartościowe, generalne porządki to dla nas zwykłe sprzątanie plus wiele dodatkowych usług. Jeśli musisz posprzątać mieszkanie, w którym od wielu lat nie sprzątano/nikt nie mieszkał/coś się wydarzyło, taką usługę należy omówić osobiście. Najprawdopodobniej będzie to praca na godziny w cenie 50 zł/godzina.

Dlaczego stawka może się zmienić

Najczęstszą przyczyną jest nieprawidłowa ilość okien. Jeżeli chodzi tylko o kilka niepoliczonych framug, to wtedy wam nawet o tym nie wspomnimy i cena zostanie taka sama.

Drugą przyczyną jest to, że w mieszkaniu odbywał się remont, jednak zamówiono zwyczajne sprzątanie. W takim wypadku informujemy was od razu o innej stawce.

Trzecia przyczyna to stopień zabrudzenia. W takiej sytuacji powiadomimy was o ilości godzin niezbędnej dla sprzątania i zasugerujemy dopłacenie za dodatkowe godziny. Zazwyczaj jesteśmy w stanie dokładnie ocenić wymagany czas pracy jeszcze przed rozpoczęciem sprzątania. Jeżeli się pomylimy, nie zapłacicie za to.

Jak obliczamy ilość okien?

Jedno okno w naszym rozumieniu to dwa skrzydła nie do podłogi. One mogą być różnego rozmiary, to nie wpływa na cenę. Jedno skrzydło do podłogi to jedno okno. Podwójne okna są liczone jak dwa okna. Zimą myjemy szyby z jednej strony, od wewnątrz. Jeśli okna są podwójne, zimą są również myte z jednej strony.

Gdy przyjeżdżają dwie osoby

Jeśli czas sprzątania przekracza 10 godzin, bezwzględnie wysyłamy dwoje współpracowników. W wyjątkowych sytuacjach na Twoją prośbę możemy wysłać dwie osoby do niewielkich zamówień.

Anulowanie zamówienia

Staramy się do was nie dzwonić po złożeniu zamówienia. Widzicie specjalne powiadomienie o tym, że zamówienie zostało potwierdzone. SMS z potwierdzeniem zamówienia jest wysyłany przez człowieka i to znaczy, że został na nie znaleziony pracownik lub pracownica. Jeśli zadaliście jakieś pytanie w polu „Informacje dodatkowe” – wtedy bezwzględnie do was zadzwonimy/napiszemy. Jeśli zostawiliście notatkę o tym, że macie kabinę prysznicową lub zwierzątko domowe, nie będziemy wam przeszkadzać, lecz wiedzcie, że przyjeliśmy informację. Anulować (lub edytować) zamówienie bez telefonu można do 16 godzin przed rozpoczęciem sprzątania.

Opłata zamówienia

Akceptujemy dwie formy płatności - gotówką (po sprzątaniu) oraz kartą online (można zapłacić przed sprzątaniem lub po, dopuszczamy opóźnienie). Współpracujemy również z osobami prawnymi.

Czy jedna osoba może skutecznie posprzątać w 6-8 godzin

Tak, to normalna sytuacja w cleaningu. Wykonawcy robią sobie przerwy i mierzą siły na zamiary. W razie potrzeby wysyłamy do pomocy drugą osobę.

Kim są nasi wykonawcy

Mamy duży i doświadczony zespół. Wszyscy pracownicy przechodzą procedurę rekrutacji i szkolenia. Mamy pracowników z ponad 500-600 sprzątaniami na koncie, średnia liczba sprzątań wykonywanych przez jednego pracownika w tej chwili przekracza 100.

Odkurzacz Karcher

Zawsze korzystamy z odkurzaczy Karcher do sprzątania po remontach i często przy zwyczajnych zamówieniach. Jednak nie zawsze. Nasze współpracownice mają ręczne odkurzacze, ale staramy się was usłyszeć, gdy dla waszego sprzątania potrzebny jest mocniejszy odkurzacz.

Rozmiar odkurzacza nie zawsze wpływa na jakość sprzątania, ale czasem naprawdę bywa niezastąpiony. Takie zamówienia należy negocjować osobiście lub zostawić notatkę/pytanie w polu „Dodatkowe informacje” podczas składania zamówienia przez stronę internetową.

Postępowanie zgodnie z instrukcjami

Czy możemy czasem umyć żyrandol lub ściany, mimo że w naszych instrukcjach jest napisane, że tego nie robimy? Tak. Czy zawsze trzeba za to zapłacić? Nie. Sytuację oceniają nasi specjaliści na miejscu oraz menadżerowie, przyjmując zamówienie.

Sprzątanie po remoncie

Nasze rozumienie tego, co otrzymujecie po takim sprzątaniu jest bardzo proste: czyste mieszkanie, w którym można żyć.

Czas rozpoczęcia sprzątania

Niektórzy potrzebują, żebyśmy przychodzili do nich równo o tej godzinie, które zostało wskazane na stronie internetowe, jednak my wychodzimy z założenia, że w tym czasie powinno zacząć się sprzątanie. Dlatego też nasi pracownicy przyjeżdżają 10 minut przed wskazanym czasem. Jeśli chcecie, żeby przybyli równo o wskazanym czasie, zaznaczcie to przy zamówieniu w dodatkowych komentarzach.

Przy zamówieniu można również wybrać opcję „Rozpoczęcie sprzątania o dowolnej godzinie”. W takim wypadku nasi menadżerowie skontaktują się z wami wcześniej.

Czyszczenie chemiczne

Nie wszystkie plamy mogą zostać usunięte. Nie możemy zagwarantować wam 100% rezultatów, jednak możemy wam obiecać, że nasi współpracownicy podejmą maksymalny wysiłek i prawidłowo wykonają całą procedurę. Mamy najniższy odsetek reklamacji i pretensji z tytułu czyszczenia chemicznego - w 99% przypadków meble stają się zauważalnie świeższe i czystsze, a klienci są zadowoleni.

Zażalenia

Przyjmujemy zażalenia dotyczące jakości sprzątania w ciągu trzech dni od jego zakończenia. Jednak jeśli nie było was w domu, lub nie zauważyliście jawnych naruszeń przez cały tydzień – napiszcie do nas. Sprawnie skontaktujemy się z naszym współpracownikiem, zbadamy dołączone fotografie i wam odpowiemy.